[OpenBioMaps] szerver növekedés és átszervezés

konya.erika at uni-eszterhazy.hu konya.erika at uni-eszterhazy.hu
Wed Nov 23 14:57:22 CET 2016

Kedves Listatagok!

Megnéztem az COl adatbázisait, de abban a növényekre nem láttam a
legfontosabb, leghasználhatóbb faj adatbázist, a PLANT LIST adatbázist:
http://www.theplantlist.org/. Szerintem ez kezeli az aktuális érvényes
és szinonim neveket. Állatoknál a COL szerintem a legteljesebb.

Üdvözlettel: Pénzesné Kónya Erika