[Devel] latin név magyar névből

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Tue Mar 6 11:02:38 CET 2018

Szia Ákos,

volt szó róla, hogy ha az X, Y koordináta oszlopokat frissítitek, akkor
jó lenne, ha a beállított geometria ez alapján automatikusan
felülíródna.

Nem javaslom, hogy ezt használjátok, mert amikor felülírjátok a
geometriát direktben, pl qgis-ből, akkor az a következő bármilyen
frissítéskor el fog veszni, mert visszaíródik a koordináta oszlopokból.
Ez csak úgy lenne követhető, hogy mindig csak a x
y oszlopokat használjátok a geometriák frissítésénél. Szerintem erre
nem lehet odafigyelni.

Mindenesetre itt a trigger ami ezt csinálná:

CREATE TRIGGER geometry_update_from_eovxy BEFORE UPDATE ON ddnpi FOR
EACH ROW EXECUTE PROCEDURE geom_update_from_xy()

BEGIN
    IF tg_op = 'UPDATE' THEN
        IF new.obm_geometry = old.obm_geometry THEN
            -- EOV Bounds 422251.0071, 52597.3726, 950242.2793,
368889.2583 -- It is not the best test for xy values, but there is no
better option IF (new.eov_x < 950243 AND new.eov_x>422251 AND
new.eov_y>52597 AND new.eov_y<368890) THEN new.obm_geometry := ( SELECT
st_transform(st_setsrid(st_makepoint(new.eov_x,new.eov_y),23700),4326) );
RETURN new; END IF;
            IF (new.eov_x < 180 AND new.eov_x>-180 AND new.eov_y>-90
AND new.eov_y<90) THEN new.obm_geometry := ( SELECT
st_setsrid(st_makepoint(new.eov_x,new.eov_y),4326) ); RETURN new;
            END IF;
        END IF;
    END IF;
END