[Devel] latin név magyar névből

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Tue Mar 6 10:20:10 CET 2018

Szia Ákos,

beállítottam nektek egy triggert, hogy a védett fajok latin neveit
automatikus töltse ki az adatbázis a magyar nevek alapján.

Új sor beszúrásakor és módosításkor is működik. A meglévő beírt
latin nevet nem írja felül, ha nincs megfelelő név a védett_fajok táblában.

Ha esetleg kell másoknak is:

Function scientific_name_add ()

DECLARE
   name character varying(64);
BEGIN
    --IF (TG_OP = 'UPDATE') THEN
        name := (SELECT faj FROM vedett_fajok WHERE
lower(replace(new.magyar,' ',''))=replace(faj_magyar,' ',''));
        IF (name!='') THEN
            new.faj := name;
        END IF;
        return NEW;
    --END IF;
END

CREATE TRIGGER "update_scientific_name 	" BEFORE INSERT OR
UPDATE ON ddnpi FOR EACH ROW EXECUTE PROCEDURE scientific_name_add()

üdv, Miki

--
Miklós Bán, PhD
MTA-DE "Lendület" Behavioural Ecology Research Group