[Devel] Új feltöltés

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Fri Mar 2 21:36:30 CET 2018

Szia Ákos,

valóban láttam az adatokat csak nem a helyükön voltak. Viszont ebből
kiderült számomra, hogy az a 3 adat ami a pó síkságon van, egy ugyan
ilyen konverziós hiba miatt került oda, csak azt még máshol
csináltátok. Azokat meg kéne nézni az eredeti fájlban, hogy nincs-e meg
szövegesen a helyes koordináta.

Szóval annyi történt, hogy az EOV-t Wgs84-ként olvastad be és emiatt
ment az össze ragadozó madár egy nagyon pici területre a pó síkságon.
A beírt eov-x eov-y koordináták alapján tudtam helyre tenni a pontokat:

UPDATE ddnpi SET
obm_geometry=st_transform(st_setsrid(st_makepoint(eov_x,eov_y),23700),4326)
WHERE "obm_uploading_id" = '9'