[OpenBioMaps] OpenBioMaps találkozó Egerben

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Thu Aug 18 07:33:06 CEST 2016

Kedves kollégák,

összeállt a végleges program:

augusztus 23. kedd

10:30 - OpenBioMaps általános és elvi dolgok: Mi is
ez, mi a célja, hogyan működik, OpenBioMaps hálózat, OBM gekko.

12-00 - Ebéd

13:00 - Használati és adminisztratív kurzus

17:00 - Tematikus beszélgetések az következő témák körül: adatbázis
kapcsolatok más adatbázisokkal, doi és könyvtári kapcsolódások, adat
hozzáférésesek, nyílt adatgyűjtő projektek, nálunk milyen adatbázis
kezelési nyűgök/sikerek vannak.

19:00 - Ismerkedés az egri vendéglátással

augusztus 24. szerda

09:30  - Konzorciumi vezetői megbeszélés

10:30 - OBM működésének technikai részletei

12:00 - Ebéd

13:00 - Mobilos alkalmazás további fejlesztésének megbeszélése

14:00 - Ismétlés: a hogyan is kell... kezdető kérdések
megválaszolása. Egyes már futó, vagy tervezett adatbázisok specifikus
problémáinak átbeszélése

Információk a kollégiumokkal kapcsolatban:
bodonyi.daniella at ektf.hu Tel.:	(30) 781 2308 a kollégiumi
koordinátor, tőle lehet szállást kérni az összes kollégiumba (Leányka
úti, Imola).
B épület vendég szobáival kapcsolatban Tóth Mónikának kell írni:
moncsi at ektf.hu.

Étkezéseket és szünet kávézásokat nem szerveztem. Emlékeim
szerint kiváló teakonyha van az épületben ahol leszünk (EKE C épület),
remélem ezt használhatjuk, viszont érdemes hozni valami készleteket.
kávé-tea-házi pogácsa, akinek mire jut ideje. Kávét szerintem le tudunk
főzni egy nagy termoszba ott, reggel.
Ebédelős helyek vannak a közelben.

Üdv, Bán Miki

http://zoology.unideb.hu/?m=Miklos_Ban