[OpenBioMaps] OpenBioMaps találkozó Egerben

Gergely Kovásznai kovasznai.gergely at uni-eszterhazy.hu
Thu Aug 18 15:12:22 CEST 2016

Kedves Miklós!

Én - mint az egri fejlesztő csapat tagja - ott leszek a találkozón.
Vezető fejlesztőnk, Szugyiczki Csaba előreláthatólag csak aug. 24-én tud
jelen lenni (az 23-i esti borozás még esélyes), illetve a fejlesztésben
részt vevő gyakornokaink is be-beülnek majd a beszélgetésekre.

Mindannyian várjuk az általunk fejlesztett mobil app kapcsán (is) a
szakmai beszélgetést és ötletelést.

Szeretettel várjuk mindannyiótokat kedden!

Üdv:
Gergő

--
*Dr. Kovásznai Gergely*