[OBM Admin] terepi adatgyűjtésre alkalmas telefon

Antal Balázs antal at bfnp.kvvm.hu
Tue Mar 24 07:54:45 CET 2020

Sziasztok!

    Mi bevásároltunk 2 garnitúra BW-t, összesen talán több, mint 20-25 darabot. Az első adag 6000-es  mindegyike kukába való volt, a második adag 8000-es szériából volt, néhány használható, de gyakran újraindulnak, egy majdnem felrobbant, egy száraz zsebben "beázott" és tönkrement. A márkánál már csak a szerviz vacakabb, mindent kimagyaráznak. Pl: Uram, ha egy érintő képernyő 200 érintésből egyszer reagál, akkor az MŰKÖDIK, nem garanciális a hiba. Ezt konkrétan nekem akarta bemagyarázni a forgalmazó. Szóval az ellenségeimnek sem kívánom a márkát. Most a Galaxy A8-t fogjuk kipróbálni... tavaly dec. óta a páncélban pihen 30 db, remélem hamarosan kiosztásra kerülnek.

    A saját bázishálózatot már csak azért is támogatom nagyon, mert nekünk már van egy. Szívesen adok hozzáférést az utókorrekciós adatokhoz. Csak nem most, mert a home office miatt alig bírja a hálózatunk.

    Ami a mobil pontosságot illeti, mi jelenleg ODK-t használunk a telefonokon. Néha egészen hajmeresztő pontosságot ír, pl 140m-t, de fotóra illesztve tökéletesen ott van a pont, ahol lennie kell. Hogy honnan szedi a "pontosságot", az rejtély.

Üdv,

Antal Balázs
térinformatikai referens

Balaton-felvidéki Nemzeti Park Igazgatóság
Természetmegőrzési Osztály
8229 Csopak, Kossuth Lajos utca 16.
Tel.: +36 87 555 318, +36 70 669 55 41; Fax: +36 87 555 261
antal at bfnp.hu<mailto:tothliv.bfnpi at gmail.com>;   www.bfnp.hu<http://www.bfnp.hu/> <http://www.bfnp.hu/magyar/nyitolap/>      <http://www.bfnp.hu/magyar/nyitolap/>

Kérem, óvja a természetet, ha nem szükséges, ne nyomtassa ki az e-mail-t!

Ez az üzenet és mellékletei bizalmas információt tartalmazhatnak. Amennyiben a levelet nem Önnek szánták, nem jogosult azt másolni, terjeszteni, annak tartalmát harmadik személlyel megosztani, az abban foglalt információkat bármely célból felhasználni, illetve bármely médiumban közzétenni. Ha nem Ön az üzenet címzettje, kérjük, telefonon vagy e-mail- ben értesítse erről az üzenet küldőjét, és törölje az üzenetet (valamint annak összes csatolt mellékletét) a rendszerből. Abban az esetben, ha nem Ön az üzenet címzettje, tilos az üzenetet, vagy annak bármely csatolt mellékletét lemásolnia, elmentenie, az üzenet tartalmát bárkivel közölnie, vagy azzal visszaélnie.