[OBM Admin] Weather Data

Ferenc Attila ferenca at bnpi.hu
Tue Mar 10 21:06:36 CET 2020

Sziasztok!

Szuper, mert pont egy ilyen dolgot csinálok. De akkor azt a táblát
egyelőre meghagyom, csinálok egy sajátot.

Én most az openweathermap.com-ról fogok adatot gyűjteni. Van valakinek
tapasztalata ezekkel az oldalakkal kapcsolatban? Mennyire használhatók,
melyiket ajánljátok?

Az én scriptem itt (még fejlesztés alatt):

https://gitlab.com/ferenc-attila/weather_data_collector

Attila

--
Ferenc Attila