[OBM Admin] Weather Data

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Tue Mar 10 20:49:53 CET 2020

Szia Attila

Ez egy ötletem volt, annak alapján, hogy dolgoztam valamikor NASA
időjárás adatokkal és erről eszembe jutott, hogy milyen jó lenne, ha
azok  a projektek amelyek gyűjtenek bármilyen oknál fogva időjárás
adatokat egy egységes és a többi projekt számára elérhető módon tárolnák
az időjárás adataikat. Ez a mód talán nem sérti a hazai szigorú
meteorológiai adatkezelési szabályozást, viszont jó segítség lehetne
sokaknak. Szerintem mi fogunk is indítani Debrecenben a botkertben egy
meteorológiai állomást aminek az adatai bekerülnek ebbe a szerkezetbe.
Akár egyébként az is meg lehet csinálni, hogy szinte bármely időjárás
adatokat közlő weboldalról letöltse valamelyik projekt a napi adatokat
(az mindenütt ingyen van szinte) és azokat tárolja ebben a struktúrában.
Ilyen scriptet is futtattam évekig, nem egy bonyolult dolog.

üdv, Miki