[OBM Admin] CRON

Ferenc Attila ferenca at bnpi.hu
Thu Mar 12 06:49:44 CET 2020

Sziasztok!

Valamiért nem futnak a cronjobok február 11 óta. Bár tegnap betettem egy
folyamatot, és azzal elbíbelődtem egy darabig, mire látszólag hiba
nélküli lett, sem az, sem a backupok nem mennek.

Elkezdtem végigellenőrizni, hogy mi lehet a baj, eddig az alábbiakra
jutottam:

- az /etc/init.d/cron status alapján úgy tűnik, minden ok.

- a * * * * * /bin/echo "cron works" >> /home/bnpadmin/cron_test alapján
fut a cron.

- /var/log/messages tartalmaz egy ilyen bejegyzést:

     Mar 11 06:25:03 bnpi-obm liblogging-stdlog:  [origin
software="rsyslogd" swVersion="8.24.0" x-pid="17054"
x-info="http://www.rsyslog.com"] rsyslogd was HUPed

     Ez valami logrotate probléma, de nem nagyon értem. Nekem nem úgy
tűnik, mint aminek köze lenne a cron-hoz.

A crontab a bnpadmin felhasználóé, akinek úgy tűnik megvannak a
megfelelő jogosultságai az egyes folyamatokhoz.

Van további ötletetek?

Köszi:

Attila

--