[OBM Admin] gekko a szerveren

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Tue Sep 13 22:04:53 CEST 2016

Szia Attila,

örülök, hogy működik és, hogy sikerül egyszerűbben megfogalmaznod a
dolgokat. Köszi! Én sem vagyok szakképzett informatikus, úgyhogy a sötét
oldal máshol van :D

Az alkalmazásnak viszont nem lesz mind1 milyen címen éred el!!!
A projektek könyvtárában található local_vars.php.inc fájlban
az OBMS globális változóba be van írva a host neve vagy ip címe!!!
Ha ez marad 192.168.56.101 vagy "localhost", akkor bizonyos
funkciók nem fognak működni. Azaz nem lehet dinamikusan ugrálni, hogy
néha így használom, néha úgy. Ha erre lesz igény elgondolkodom, hogy
megoldjam, hogy több címet is meg lehessen adni.

üdv, Miki