[OBM Admin] Gekko workflow

Ferenc Attila ferenca at bnpi.hu
Wed Sep 14 11:26:43 CEST 2016

Sziasztok!

Én jelenleg két gépet tartok életben. A szűz gekkó csak akkor kell, ha a tesztgépemen valamit nagyon elbaltázok. Elég, ha kiexportált .ova fájlként van meg, de ha kell, könnyű életre kelteni. A tesztgépből azért időről időre exportálok is egy-egy példányt, hogy ahhoz is vissza lehessen nyúlni, ha kell. Persze mindez rettentő helyigényes, de egyenlőre férek, és így megóvom önmagamat és adatainkat saját looser user mivoltomtól.

Így a szűz gép frissítése után elkészíteni egy új gekkó verziót már gyerekjátéknak tűnik.

Hosszú távon pedig a terv az - ha a tesztgépemet élesbe fordítom -, hogy egy újabb tesztgépet állítok be, amin tovább tudok kísérletezni, az éles gépen pedig csak a kipróbált dolgokat futtatom le.

Nem ez a spanyolviasz, de hátha valakinek segít.

> ami némileg objektívvá teszi. Korábbi gekko verziókat hely hiányában
> nem tárolom. Szerintetek kéne??

Egyenlőre szerintem nem, de később, ha sok felhasználó futtat sokféle verziót, lehet, hogy célszerű lesz valamilyen formában.

Attila

Ferenc Attila
természetvédelmi területfelügyelő
Bükki Nemzeti Park Igazgatóság