[Devel] Openstreetmap docker

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Fri Aug 30 02:51:46 CEST 2019

Sziasztok,

köszi Ákos a magyarázatot! Szerintem is a nevekkel kell megoldani.
osm.a.openbiomaps.org, osm.b.openbiomaps.org, stb... ahol az osm.a
mondjuk Debrecen, az osm.b Bükk, osm.c valaki más...
Meg kell majd nézni melyik szervereinken fér el MO, Európa és az egész
világ. Akár az is lehet vajon, hogy különböző beállítással futnak
szerverek? Vajon mit szól hozzá a kliens app amikor lekéri a csempéket,
hogyha egy szerver nem küld, mert neki nincs olyan?
Egyáltalán hogyan tudunk több saját csempeszervert átadni dinamikusan a
klienseknek?

üdv, Miki

--
Miklós Bán, PhD
MTA-DE Behavioural Ecology Research Group

OpenBioMaps
https://openbiomaps.org