[Devel] Docker - gitlab.org

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Tue Oct 2 09:19:03 CEST 2018

Szia Ákos,

köszi, ez jó hír!

Nekiálltam a dockerrel való ismerkedésnek! :) nagy falat, de azt hiszem
meg fog térülni a tanulás....

Esetleg, nem írnál kérlek egy pár mondatos összefoglalót a listára, hogy
mi ez a docker-landó és miért jó ebben futtatni openbiomaps szervert?

A gitlab-ot már láttam amikor alternatívákat néztem a github mellé.

Itt egy szép leírás a github-gitlab különbségekről:
https://usersnap.com/blog/gitlab-github/

egyébként nem használtam eddig...

Még mindig készítem az openbiomaps első telepítő szkriptet és az
update szkripteket. Pár dolog azért nem triviális... különösen annak
fényében ha a dockeres környezetre is gondolok.

Van értelme a dockerben felhúzott rendszert bármilyen külső updattel
kombinálni? Úgy értem, hogy debian repó, vagy git.

üdv, Miki

--
Miklós Bán, PhD
MTA-DE Behavioural Ecology Research Group