[Devel] Fw: OBM applikáció

Istvan Kovacs istvan.kovacs at milvus.ro
Mon Aug 27 14:04:45 CEST 2018

Szia

Rendben, köszi. Nagyon jó lenne, ha nem állna le itt a fejlesztés. Amint
még régebb beszéltünk, mi is hajlandóak lennénk valamennyit költeni rá.
Igazából egy rendben működő appnál nagyobb segítség nem is lehetne az
adatbázisnak. Szóval, ha nem is ezzel a céggel, mindenképpen folytatni kéne.

Üdv
István