[Devel] Biológiai adatbázisok és adattárolás II

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Wed Aug 1 13:45:00 CEST 2018

Kedves hallgatóság :)

Van valakinek javaslata, hogy pl. náluk van egy ilyen rendezvényre hely
és ott meg lehetne rendezni?

Látógatóközpont, nagy turistaház, saját tárgyalóterem. Közelben
elérhető szállás helyekkel?

Nyilván az lenne a jó, ha lenne valami saját hely amiért nem kell
bérleti díjat fizetni, vagy kedvezményesen meg lehet kapni, hogy ne
legyen egy drága rendezvény.

Debrecenben a DAB székházban lehet esetleg termet foglalni, de szállás
nincs hozzá és nem erőltetném, hogy nálunk legyen.

Egerben már voltunk 2 rendezvénnyel, 1x Bp-en a Sashegyi
látogatóközpontban. Más ötletek?