[Devel] exif php bug

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Wed Aug 1 11:17:54 CEST 2018

Szia Gábor,

a szervereken még sehol nincs php 7x

Nekem php 7.2.4 fut annál működnek az exif függvények úgy tűnik.

Egyelőre azt csinálom, hogy a kódban jelölöm, ahol inkompatibilitás van
a verziók között és kikommentelve ott van az új verzió, a kódban.

Ilyen esetben viszont le kellene kérdezni a php típust és aszerint
tiltani kellene a függvényt.... inkább cserélj php-t

üdv, Miki

--
Miklós Bán, PhD
MTA-DE "Lendület" Behavioural Ecology Research Group