[Devel] [OpenBioMaps/android-app] v0.5.6

Bérces Sándor bercess at gmail.com
Mon Apr 9 09:01:51 CEST 2018

Sziasztok!

Végre én is látom a feltöltő formokat! Köszi Szugyi, hogy megcsináltad!
Kreáltam egy saját formot, azt is látom, eddig minden OK.

Két kérdésem van:
1. A legtöbb esetben a dátum a rögzítés dátuma kell, hogy legyen. Ezt hogy
lehet default-á tenni.
2. A formban be lehet állítani alapértelmezett értékekekt, pl. értelem
szerűen alapértelmezett kell, hogy legyen a gyűjtő 8sok esetben a faj).
Ezeket beírtam, de a mobilon a formban nem jelenik meg. A mezőt egyébként
nem tettem kötelezővé, ez lehet baj?
3. terepen sokszor nem akarok bajlódni a teljes fajnév begépelésével.
Mielőtt az adatbázisba kerülnek az adatok van-e lehetőség hibajavításra, az
adattábla kiegészítésére?
4.sokszor hasznos lenne, ha már egyszer begépeltem a fajnevet akkor a
következő fa is ugyan az legyen. Ezt be lehet állítani?

Üdv: