[Devel] [OpenBioMaps/android-app] v0.5.6

Csaba Szugyiczki szugyiczkicsaba at gmail.com
Sat Apr 7 00:11:59 CEST 2018

Sziasztok,

Uj verzio erheto el itt: https://github.com/OpenBioMaps/android-app/releases/tag/v0.5.7 <https://github.com/OpenBioMaps/android-app/releases/tag/v0.5.7>

Onnantol, hogy megkaptam a jogokat, nekem megjelentek a DINPI formok, es most este a DINPI_biotika_xykoord nevu formra sikerult is adatot feltoltenem, kerlek toroljetek majd ezt a teszt bejegyzest.
A masik, DINPI_biotika_wkt mindig hibaval tert vissza, arra hivatkozva, hogy a megadott geometria a megengedett hatarokon kivul esik, pedig a nemzeti park teruleten probalkoztam.

Eleg nagy modositasokat hajtottam vegre. A formok mostantol projekt nevhez vannak kotve, igy kilepes es masik projektbe belepes utan nem fognak osszekavarodni.
A feltoltest ujra lehet probalni. A form lista oldalon jobb felso sarokbol erhetoek el a mar mentett kitoltesek. Itt ikon mutatja hogy sikeresen fel lettek e toltve.
Az egyes mentesekre rabokve ujra lehet azokat probalni, a form betolti az elozoleg kitoltott adatokat, hogy ez gyorsan menjen.
Hosszan nyomasra pedig a szervertol erkezett valaszt lehet megnezni, hogy ki lehessen deriteni miert nem volt sikeres a feltoltes.

A fenti valtozasok miatt urulni fognak az eddig mentett adatok az appbol az uj verzio feltelepitesevel.

Varom az eszreveteleiteket.

Udv,
Szugyi