[OpenBioMaps] [OBM Admin] OpenBioMaps hírek

Gábor Takács pokasz at gmail.com
Sun Jun 6 10:19:20 CEST 2021

Szia Miki!

Egy ideje a rögzített adatoknál megint a koordinátát írja ki és nem a
fajnevet. Bizonyos telefonokon (redmi note 4, sansung active tab) továbbra
is a fajnév jelenik meg, míg pl. a redmi 8 pro-n koordináta. Mindegyiken a
Play Áruházból telepített verzió van fent (r4_v1.8.15). Van valami ötlet rá?

Üdv

Taki

Bán Miklós <banm at vocs.unideb.hu> ezt írta (időpont: 2021. jún. 4., P,
20:11):