[OpenBioMaps] OpenBioMaps hírek

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Fri Jun 4 20:11:17 CEST 2021

Ami még kimaradt (négy kiabáló gyerek mellett néha nem könnyű észben
tartani mit is szeretnék éppen csinálni...:D )

egy *újabb verseny*!

Most két szép könyvre lehet pályázni Büki József jóvoltából:

Seifert, B.: *The Ants of Central and North Europe*

https://buki-konyv.hu/page_types/webshop/article.php?preview=1&id=10778

Cofta, T.: *Flight Identification of European Passerines and Select
Landbirds. An illustrated and photographic guid*
<https://buki-konyv.hu/hu/webshop/flight-identification-of-european-passerines-and-select-landbirds-an-illustrated-and-photographic-guide/12077/>

[...]

A könyveket bármely olyan tudományos projekttel el lehet nyerni aminek
valamilyen OpenBioMaps-os vonatkozás van. Azaz úgy lehet pályázni a
nyereménykönyvekre, ha elküldtök valamilyen projekt leírást néhány
mondatban, vagy tudományos mű (cikk, könyv, könyvfejezet, konferencia
előadás ) hivatkozását, ami hivatkozik OpenBioMaps alapú adatbázisra.
Kérjek jelöljétek meg azt is, hogy melyik könyvre pályáztok. A könyveket
kisorsoljuk a pályázók között és az őszi szaporcai OBM találkozón átadjuk!

üdv, Bán Miki