[OpenBioMaps] Mobil alkalmazas

Csaba Szugyiczki szugyiczkicsaba at gmail.com
Fri Jan 27 00:31:51 CET 2017

Sziasztok,

Az app alapjai valóban alakulnak, jönnek hamarosan bele az OBM specifikus részletek.
A tervek szerint, ha első körben nem is fog mindent tudni mint az ODK, de a nagyrészét le tudjuk fedni, a maradék pedig könnyen hozzáilleszthető lesz, és nem mellesleg sokkal modernebb kinézetre lehet számítani, ami a használhatóságát remélhetőleg javítani fogja.

Egyelőre a fejlesztés részleteit, és a folyamatokat csiszoltuk, amibe például az is beletartozik, hogy a legfrissebb fejlesztői verzió azonnal automatikusan elérhető lesz az appból, az OBM oldaláról, ami a tesztelés/fejlesztés időszakában nagyon hasznos lehet.

Jövő hónapban remélhetőleg ki is mehet egy verzió mint előzetes, hogy mire lehet számítani.

Üdv,
Csaba