[OpenBioMaps] Mobil alkalmazas

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Thu Jan 26 19:50:40 CET 2017

Sziasztok,

a mobil alkalmazás authentikációs módjának megbeszélésekor eldöntöttük,
hogy OAuth2 alapon fog működni (olyan mint a google/facebook stb.. az
a fejlesztői listán mennek róla a részletek).

Ennek köszönhetően
- mindenkitől jelszó megújítást kér a rendszer 1x
- az OpenBioMaps API megújult
- elkészítettem egy R csomagot az új API használatához, amivel könnyen
  és hatékonyan lehet leszedni R-be adatokat a saját projektünkből
  (megfelelő jogosultságok mellett)

Az R csomag itt elérhető:
https://github.com/OpenBioMaps/obm.r

Telepítés és használat egyszerű. Visszajelzéseket szívesen veszem!

Install:

library("devtools")

install_github('OpenBioMaps/obm.r')

Load library:

library(obm)

Examples of usage:

OBM_init('dead_animals')
OBM_auth()
# get data rows from to into data (is.data.frame)
data <- OBM_get('get_data','39980:39988')

Üdv Miki

http://zoology.unideb.hu/?m=Miklos_Ban