[Biomaps] nehany felvetes javaslat openbiomaps adatbazis fejlesztesre

Bérces Sándor bercess at gmail.com
Mon Mar 30 09:01:23 CEST 2015

Sziasztok!

Boros-féle napló feldolgozását örülök, hogy más is jó ötletnek tartja! :-)
Szerintem kellene készíteni egy egyelőre zárt adatbázist, amibe az
érdeklődőket, esetleg feldolgozott adatokkal rendelkező kutatókat kéne
meghívni. Természetesen a végcél a teles nyilvánosság kéne hogy legyen.
Erről jut eszembe, herbáriumi adatokat nem szoktak ugyan így feldolgozni?
Dűlő szinten beazonosítva?

A referencia cönológiai adatbázishoz: ez szokásos rátóti adatbázis, amihez
senki sem fér hozzá? Elnézést az epés megjegyzésért, ilyet már láttunk nem
egyet. Nálunk viszont hegyekben állnak a cönol felvételek. Feldolgozásukhoz
nem értünk, más meg nem tudja felhasználni. Várjuk a lelkes szakdolgozókat.

2015.03.29. 12:38 ezt írta ("Sramkó Gábor" <sramko.gabor at science.unideb.hu