[OBM Admin] Kaszálás job error

Ferenc Attila ferenca at bnpi.hu
Wed May 26 04:09:33 CEST 2021

Sziasztok!

A hiba úgy tűnik, mégis fennáll. Olyan, mintha minden alkalommal csak
egy-egy bejelentéshez tartozó sorokban írná át status értéket az alert
táblában.

Most a logokat nem néztem még, mennem kell terepre, de kijavítottam a
status oszlopot, hogy ne küldje ki a leveleket újra és újra.

Attila

--
Ferenc Attila
természetvédelmi területfelügyelő