[OBM Admin] Kaszálás job error

Ferenc Attila ferenca at bnpi.hu
Fri May 7 09:07:39 CEST 2021

Sziasztok!

Az idei évben a napokban kezdtük meg a bejelentők feldolgozását.

Az értesítő leveleket elkezdte többszörösen kiküldeni a rendszer,
ugyanis a dhte_alert táblában a status oszlopot a kiküldés után nem
módosítja sent-re.

Ezt legutóbb kézzel megtettem, mert már több, mint 800 levél landolt a
postaládánkban.

Elkezdtem vadászni a hiba okát, de nem jöttem rá, mi lehet.

A jobs/error logban az alábbi bejegyzéseket találtam:

PHP Notice:  Undefined index: SERVER_NAME in
/var/www/html/biomaps/resources/local_vars.php.inc on line 32
PHP Fatal error:  Cannot redeclare PGconnectSQL() (previously declared
in /var/www/html/biomaps/resources/jobs/kaszalasi_bejelento.php:210) in
/var/www/html/biomaps/resources/jobs/job_functions.php on line 22

Van tippek?

Köszi:

Attila

--