[OBM Admin] Hibakód

Ferenc Attila ferenca at bnpi.hu
Thu May 21 22:55:12 CEST 2020

Sziasztok!

Ugyanerre csináltam a gitlabon egy issue-t.

Hogyan működik az automatikus értelmezés? Lehet rajta fejleszteni?
Ha a felhasználó többet értene meg belőle, sokszor önállóan tudná javítani.

Nálunk pl. nemrég egyetlen időbélyeg elgépelés volt a gond (15:27
helyett 15.27) egy több száz vagy több ezer soros feltöltésnél.
Én a hibaüzenet alapján gyorsan megtaláltam, de a megfelelő információ
birtokában az adatfeltöltő is javítani tudta volna.

Attila

Ferenc Attila
természetvédelmi területfelügyelő
Bükki Nemzeti Park Igazgatóság