[OBM Admin] Regisztráció

Attila Marton martonattila2010 at gmail.com
Thu May 14 12:25:42 CEST 2020

Sziasztok!

Szuper opció lenne ez, szreintem alapbeállítás kell legyen, az, hogy a
kivülállók igényelhetnek meghívót. Ezt gondolom vissza lehet utasítani
amúgy is, ha nagyon akarjuk, illetve senkinek nincs olyan projekte, amire
egyszerre akar sok száz ember regisztrálni, hogy leterhelje az adminokat a
visszautasításokkal járó munka.

Én szívesen látnám az adatbázisaimban, akár teszelésre is.

Üdv,

Bán Miklós <banm at vocs.unideb.hu> ezt írta (időpont: 2020. máj. 14., Cs,
12:18):

> Sziasztok,
>
> Gábor készített egy nagyszerű eszközt az OBM webes felületen, mégpedig
> azt, hogy lehet regisztrációhoz meghívót kérni.
>
> Az lenne a kérdésem, hogy véleményezzétek, hogy az alapbeállítása mi
> legyen ennek  a szolgáltatásnak. Jelenjen meg mindenhol ahol nincs
> letiltva, vagy csak ott jelenjen meg, ahol kifejezetten ezt szeretnék?
>
> A gyakorlatban úgy néz, hogy a LogIn űrlapon a regisztráció linkre
> kattintva eddig semmi hasznosítható dolog nem jelent meg, eztán pedig
> egy olyan űrlap töltődik be, amin egy potenciális új felhasználó meg
> [...]

Marton Attila, PhD Student

Department of Evolutionary Zoology and Human Biology
University of Debrecen
Egyetem tér nr. 1
4032 Debrecen, Hungary

tel.: 0040-725-533086, 0040-754-287248