[OBM Admin] Regisztráció

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Thu May 14 12:18:33 CEST 2020

Sziasztok,

Gábor készített egy nagyszerű eszközt az OBM webes felületen, mégpedig
azt, hogy lehet regisztrációhoz meghívót kérni.

Az lenne a kérdésem, hogy véleményezzétek, hogy az alapbeállítása mi
legyen ennek  a szolgáltatásnak. Jelenjen meg mindenhol ahol nincs
letiltva, vagy csak ott jelenjen meg, ahol kifejezetten ezt szeretnék?

A gyakorlatban úgy néz, hogy a LogIn űrlapon a regisztráció linkre
kattintva eddig semmi hasznosítható dolog nem jelent meg, eztán pedig
egy olyan űrlap töltődik be, amin egy potenciális új felhasználó meg
tudja adni a nevét, email címét és egy üzenetet tud írni, amit amikor
elküld, akkor a projekt gazdák kapják meg és el tudják dönteni, hogy
küldenek-e meghívót.

Én arra szavazok, hogy ez legyen mindenkinek elérhető, aki nem tiltja le.

Van még itt valami + extra is, Gábor leírja én már elfelejtettem...