[OBM Admin] terepi adatgyűjtésre alkalmas telefon

József Sulyok sulyokj70 at gmail.com
Tue Mar 24 11:53:52 CET 2020

Sziasztok!

Én továbbra is azt tanácsolom az adatgyűjtőinknek, hogy botanikai adat
gyűjtését telefonnal, tablettel nem javaslom. Zoológiai adat mehet a
mozgékonyságból adódó lokalizációs sajátosságok miatt. Mellesleg a telefon
nyomkodásával elbaszni az időt terepen vétek! A terepi szezon rövid az
elvégzendő feladat sok, a fenológiai ciklusok rövidülnek az időjárás
megbolondult, a terepi idő kihasználhatósága felértékelődik, amit a
nyomkodás, a technika miatti káromkodás lerövidít! Hegyen és dombvidéken
pedig a telefon felejtős, olyan pontatlan pont a vételi problémák miatt!
Adatbevitelre meg ott vannak a téli unalmas napok.

Üdv.:

SC

Bérces Sándor <bercess at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. márc. 24., K,
10:47):