[OBM Admin] OBM (fajnevek)

Antal Balázs antal at bfnp.kvvm.hu
Thu Jun 4 06:34:01 CEST 2020

Szia!

Nekem mindegy, csak ne legyen éjszakába nyúló. Egyébként +1 főt is hoznék magammal.

Üdv,

Antal Balázs
térinformatikai referens

Balaton-felvidéki Nemzeti Park Igazgatóság
Természetmegőrzési Osztály
8229 Csopak, Kossuth Lajos utca 16.
Tel.: +36 87 555 318, +36 70 669 55 41; Fax: +36 87 555 261
antal at bfnp.hu<mailto:tothliv.bfnpi at gmail.com>;   www.bfnp.hu<http://www.bfnp.hu/> <http://www.bfnp.hu/magyar/nyitolap/>      <http://www.bfnp.hu/magyar/nyitolap/>

Kérem, óvja a természetet, ha nem szükséges, ne nyomtassa ki az e-mail-t!

Ez az üzenet és mellékletei bizalmas információt tartalmazhatnak. Amennyiben a levelet nem Önnek szánták, nem jogosult azt másolni, terjeszteni, annak tartalmát harmadik személlyel megosztani, az abban foglalt információkat bármely célból felhasználni, illetve bármely médiumban közzétenni. Ha nem Ön az üzenet címzettje, kérjük, telefonon vagy e-mail- ben értesítse erről az üzenet küldőjét, és törölje az üzenetet (valamint annak összes csatolt mellékletét) a rendszerből. Abban az esetben, ha nem Ön az üzenet címzettje, tilos az üzenetet, vagy annak bármely csatolt mellékletét lemásolnia, elmentenie, az üzenet tartalmát bárkivel közölnie, vagy azzal visszaélnie.