[OBM Admin] FairPhone

Gábor Takács pokasz at gmail.com
Wed Jun 3 07:35:08 CEST 2020

Szia Miki!

Ha el tudod küldeni postán, akkor érdekel. Ha van közelebbi kolléga, akkor
nem erőltetem.
A rossz hír, hogy a központosított közbeszerzésre még soha semmilyen
ráhatásunk nem volt, soha nem kérdezte meg senki, hogy milyen termékeket
szeretnénk látni benne. Az van, amit kínálnak. A mostani keretszerződésben
kínai vackok (Cubot, MyHammer és társai), Huawei (régi), Xiaomi és Apple
között lehet választani.

Üdv

Taki

Bán Miklós <banm at vocs.unideb.hu> ezt írta (időpont: 2020. jún. 2., K,