[OBM Admin] FairPhone

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Tue Jun 2 15:35:24 CEST 2020

Sziasztok,

*Egy FairPhone telefon még egy tesztelő jelentkezésére vár*, ha valaki
vállalkozik rá! Én már elkezdtem tesztelni. Elég jól működik. Remélem
vissza tudunk hatni majd a gyártóra, hogy legalább cseppálló kivitelt
csináljon legközelebb.

Egyébként meg szerintem nem az a lényeg, hogy most milyen a rendszer,
hanem az, hogy mit és hogyan szeretnénk csinálni. A közbeszerzés és
minden egyéb bürokratikus dolog azért vannak több kevesebb sikerrel,
hogy kiszolgálják az igényeket. Ha az igényeinkkel nem jelentkezünk,
akkor sosem fognak megváltozni, vagy nem olyan irányban ami kedvez
nekünk. Progresszíven kell gondolkodni, hogy hatni tudjunk a dolgok
alakulására :) Az OBM jelen formája is elég elképzelhetetlen lett volna
9 évvel ezelőtt amikor elkezdtük tervezgetni...

üdv, Miki