[OBM Admin] OBM alkalmazás: pontosság és memória

József Sulyok sulyokj70 at gmail.com
Sat Feb 29 17:00:17 CET 2020

Sziasztok!

Én már egyszer kipróbáltam a mobil gps pontosságát a kézi gps-hez és elég
nagy szórást adott kb. 20 méteren belül. A szoftver a Mobile Topographer
volt. A teszt után a növények adatgyűjtésére vonatkozóan alkalmatlannak
tekintettem a mobiltelefonok gps adatait. Hegyen a pontosság pedig maga
volt a katasztrófa! Egyenlőre a mobilos adatgyűjtést maximum mozgó
célpontok gyűjtésére tartom használhatónak, ahol nem olyan fontos a
pontosság. A kézi gps pontosságát földmérővel teszteltük
ingatlanmegosztásnál és referenciapontokat mértük be vele. Az eredmény 5
m-es pontosság mellett 0,5 m volt, ezért a lápok kimérésekor azonnal
elhagytuk figuránslécet.
Ha van valakinek más tapasztalata kíváncsian várom!

Üdv.:

SC

Bán Miklós <banm at vocs.unideb.hu> ezt írta (időpont: 2020. febr. 29., Szo
16:00):