[OBM Admin] Projektek, táblák összekapcsolása

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Sun Nov 17 15:41:20 CET 2019

Szia Attila,

közben ez már részben lezajlott.

A nézetes megoldás nagyon jó egy csak read_only projektre! Ha ebbe
adatot is akarsz tölteni, abban nem vagyok biztos, hogy triviális lesz
megcsinálni. Szerintem azt nem kéne erőltetni.
A postgres jogosultságok talán még az egyszerűbb dolog. Az OBM-ben
beállított jogosultságok viszont nyűgösebb lesz, mert két projekt
metszetét akarod létrehozni és gondolom nem akarod három helyen nyilván
tartani a jogosultságokat, azaz valahogy a VIEW projektnek meg kellene
örökölnie a forrás projektek felhasználóit és jogosultságait. Lehet,
hogy ezt nem lehet megúszni némi kapcsolódó fejlesztés nélkül...
Lássuk majd a problémákat és beszéljük meg a devel listán....

üdv, Miki