[OBM Admin] App

Gáborik Ákos gaborik at indamail.hu
Mon Mar 11 09:25:39 CET 2019

Kolléga bent az irodában, bekapcsolt wifi mellett szembesül a dologgal. Ki-be lépett és nem segít. Nem tudom mi lehet a gondja. :(Főleg az aggaszt, hogy telefonja csisszre ugyanaz mint az enyém és én most látom a ddnpi-t.Telefon:Samsung Galaxy XCover 4Modell: SM-G390FAndroid verzió: 8.1.0

TáblagépAlcatel Onetouch Pixi3
Modell: 9005XAndroid: 4.4.2