[OBM Admin] Appppppp

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Sat Mar 9 08:27:14 CET 2019

Szia Ákos

én azt látom, hogy azok a formok ahol van API elérési mód, az elérhető a
telefonon.

Amikor kitörölsz egy mezőt a phppgadmin vagy qgis vagy más külső
felületen, akkor utólag rá kell menteni a webes felületen az adatbázis
oszlopoknál a táblára, hogy ne maradjanak benn árva oszlop bejegyzések.
A webes felület ugyanis nem vesz fel automatikusan minden oszlopot a
tábláidból, hanem csak azokat amiket az adatbázis oszlopoknál elnevezünk
és típust adunk neki. Viszont ha kitörlöd az oszlopot, akkor a hozzá
tartozó bejegyzés megmarad ami miatt eltörnek az űrlapok és a
lekérdezések arra a táblára.

Emiatt az az oszlop törlés javasolt módja:
1) vedd ki az oszlopot az űrlapoknál,
2) szedd ki az oszlop nevét és a típusát az adatbázis oszlopok menüben,
3) kitörölheted a phppgadmin felületen

üdv, Miki