[OBM Admin] gekko a szerveren

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Wed Sep 14 11:08:54 CEST 2016

Szia Gábor,

csak két lépésben a szervereteken keresztül ssh-val. Azt kipróbáltam és
tényleg megy :) örülök, hogy haladsz vele.

Ha a gekkon is futna opnvpn kliens akkor lehetne direktben elérni
openvpn-en keresztül.

Vannak más megoldások is a tartós elérésre openvpn nélkül, ha kell
leírom, de ahhoz majd kellenek a netsoftos srácok is.

üdv, Miki

http://zoology.unideb.hu/?m=Miklos_Ban