[OBM Admin] Gekko

Ferenc Attila ferenca at bnpi.hu
Wed Sep 7 15:47:19 CEST 2016

Sziasztok!

Végre el tudtam kezdeni nyúzni a gekkót, működik, azonban találkoztam
hibákkal, és merült fel bennem kérdés. Igyekszem nem hülyeségeket jelenteni,
elnézést, ha valami nem idevaló is születik, ismerkedem csak a rendszerrel.

-          Nem tudok gekkóról meghívót küldeni. Az internetkapcsolat
működik, legalábbis a bme.hu-t meg tudtam pingelni. Próbáltam egy gmail-es,
egy microsoftos, egy freemail-es és egy bnpi.hu-s címet is, egyikre sem
érkezett meg a levél (a spambe sem), azonban az admin felületen megjelentek
a függő meghívásaim.

-          Adatbázis létrehozásánál a PostgreSQL felhasználónév, ha hosszú,
nem látszik rendesen, ezért egy figyelmetlenebb felhasználó esetleg nem
menti el rendesen.

-          A webes admin felületen a linkeket, vagy a linkek generálását
teljes mértékben át kell nézni, rengeteg minden nem működik. Igyekszem minél
több ilyet leírni:

o   Új adatbázis létrehozása után a "Belépés" gomb az index oldalon nem
működik, kézzel kellett beírnom a végére a logint ('?login#').

o   A "Feltöltés" gomb sem működik, kézzel sikerült begépelnem a Feltöltés
oldalt.

o   A feltöltő formon nem tudok térképről koordinátát beütni. A geometria
kisablak még bejön, de a koordináták térképről link
(http://192.168.56.101/biomaps/projects/feher_golya_megfigyeles/upload/geomt
est/?addgeom&wkt=&srid=4326) nem található.

Az adatbázis létrehozásakor a végén a térképre vonatkozóan be lehetett
állítani a térképi nézet alapértelmezett nagyítási szintjét. Lehet-e ezen
valahol módosítani?

Üdvözlettel:

Attila

Ferenc Attila