[OBM Admin] Gekko install és biztonság

Ferenc Attila ferenca at bnpi.hu
Sat Aug 27 00:51:16 CEST 2016

Sziasztok!

Készítettem egy telepítési útmutatót (csatoltam). Egyenlőre a wikibe nem
teszem fel, mert egyrészt sosem csináltam ilyet (jó lenne, ha
megkritizálnátok), másrészt felmerültek bennem kérdések ezzel kapcsolatban.

Mennyire szabadítunk a leendő felhasználóra biztonsági problémát azzal, hogy
az összes jelszót (root jelszó a rendszerhez, pgSQL jelszavak, stb.) nyílttá
tesszük. Nem lesz ettől a rendszer könnyen támadható?

Üdv:

Attila

Ferenc Attila

természetvédelmi területfelügyelő