[Devel] Holnapi OBM kód-nap

Gáspár Ákos gasparak gasparakos at hnp.hu
Mon Apr 11 14:47:37 CEST 2022

Sziasztok!

Csak most látom az emailt. Sajnos én sem tudtam csatlakozni. A hétfő
sokszor zűrös.

A belső API-hoz a resources/includes/iapi.php -t érdemes megnézni. Aztán
a kódban keresni az "iapi"-t:

resources/includes
      187:interface.php
      189:interface.php
      196:interface.php
      2069:afuncs.php
      2071:afuncs.php
      3:iapi.php
      34:iapi.php
resources/includes/api/export_attachments
      11:load.php
resources/includes/api/species_list
      2:load.php
resources/pds