[Devel] Legutóbbi master frissítések

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Wed Nov 11 18:39:48 CET 2020

Sziasztok,

egy jelentősebb módosítást csináltam, hogy a majdani Vue-js-es térkép
oldalt meg lehessen csinálni, ill, hogy további felület módosításokat
lehessen végezni bárhol anélkül, hogy megbolygatnánk más részeket. Ehhez
az kellett, hogy egyéni belépési pontjai legyenek a nagy önálló logikai
részeknek. (Eddig a feltöltés és az api volt külön, a többi egyben).
Most a térképi oldal a view.php-ba került és az admin felület pedig a
deck.php-ba.

Ehhez átírtam úgy az index.php-t hogy az csak a kérések továbbosztását
csinálja. Ehhez pedig .htaccess fájlt írtam át jelentősen (egyszerűbb
lett). Ez utóbbi módosítást már el lehet végezni a supervisorral, aminek
egyúttal kiadtam a 2.0 változatát. Ez mostantól yml háttérállománnyal
dolgozik. A szerverekre fel kell installálni a php-yaml csomagot és
utána lehet a frissítést elvégezni. A supervisor most már shell
szkripteket is tud futtatni!

Továbbá jelentősen felújítottam az admin lapon (adatbázis oszlopoknál)
elérhető sql konzol felületet. Ezzel most már a phppgadminnal közel
egyenlő értékű sql konzolunk van, amiből ráadásul még csv exportot is
lehet csinálni. Ezt még nagyon-nagyon tovább lehet fejleszteni, van már
nekem is egy vagon ötletem, de jöhetnek gitlab issuk-ba a továbbiak.

üdv, Miki

screenshoot-1screenshoot-2screenshoot-3