[Devel] [OBM Admin] Hibakód

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Fri May 22 10:42:53 CEST 2020

Inkább a devel listára viszem ezt.

persze. össze kell szedni, igazad van! Ez nagy segítség a felhasználóknak...

upload_funcs.php

             // Most typical errors on forms:
             if (preg_match('/invalid input syntax for type [a-z ]+:
"null"/',$last_error)) {
                 $error_explain = str_null_error;

             }
             elseif (preg_match('/value too long for type character
varying(\d+)/',$last_error)) {
                 $error_explain = str_too_long_value_error;

             }
             elseif (preg_match('/date\/time field value out of
range:/',$last_error)) {
                 $error_explain = str_datetime_range_error;

             }

Ezt lehet bővíteni. Ha kibogarászod a logból, time format hibádat, akkor
betesszük ide, ok?

üdv, MIki