[Devel] [HNPI-OBM] Ürlap edit hiba üzenet

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Sun Mar 1 21:30:19 CET 2020

Visszatettem az obm_id oszlopot a mezők közé. Így már fog menni. Az
kavart be, hogy két különböző helyzetben az obm_id vagy kellett vagy nem
ugyanabban a null formban.
Mostmár a nullformot csak adatmódosításra használjuk, azaz benne kell
lennie az obm_id-nak.

Vagy két hétig volt benn az a verzió, hogy a törött mobilos feltöltések
is megpróbáltak nullformon keresztül felmenni. Ezek most egy önálló temp
táblába mennek, de ezen fogok még módosítani, a form publikálás
bevezetésével, ami
egy verziókezelést valósít meg a publikált formokra és ezzel megoldja,
hogy a mobilos adatok form változás miatti problémáinak a nagy részét.
AZt nem, ha adatbázis szinten törlünk oszlopot a táblánkból, de még ezt
is le fogja kezelni a jelenlegi temp táblás megoldás.

üdv, Miki