[Devel] OBM és Docker Desktop

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Thu Feb 20 10:39:39 CET 2020

Szia Balázs,

sztem a windows okozta syntax és szóköz problémákat, mert egyébként
ezeket naponta töltögetik le a linuxos projektek és használják. Érdemes
lenne egy issue-t írni róla a gitlabra (vagy a devel listára), a
becsatolt .env és docker-compose.yml fájlokkal és módosítjuk, hogy
menjen windóz alatt is. Nagyon örülök, hogy kipróbáltad windowssal, ezek
értékes tapasztalatok és úgy tűnik, hogy nagy gondok nincsenek. Köszi a
visszajelzést!!!!

A levelezés google-val remélem megoldható. Van a googlenak leírása róla,
hogyan kell klienseknek beállítani. Mióta én erre ránéztem úgy tűnik,
hogy késztettek egy php csomagot hozzá. de talán megy anélkül is.

https://pepipost.com/tutorials/send-an-email-via-gmail-smtp-server-using-php/

Ha nem megy így, akkor be kell rakjam a google php csomagot
https://developers.google.com/gmail/api/quickstart/php

de úgy tűnik egyszerűen konfigurálható:

https://stackoverflow.com/questions/53299160/how-can-i-send-e-mail-using-gmail-api-in-php

Teszek egy próbát vele a napokban valamikor, de addig is próbáld meg, ha
nem megy ne keseredj el!

üdv, Miki

--
Miklós Bán, PhD
MTA-DE Behavioural Ecology Research Group

OpenBioMaps
https://openbiomaps.org