[Devel] OBM development/updates workflow

Gáspár Ákos gasparakos at hnp.hu
Fri Feb 14 13:51:31 CET 2020

Most nézem hogy a build hiba időtúllépés.

A rebase-k sajnos nem könnyűek, mert "git push -f"-el kell őket
elküldeni ami felülírja a commit history-t és ezzel a többi fejlesztő
nagyokat szívhat (diverged branch). Erre lehet megoldás ha mindenki a
saját gitlab fiókjába tükrözi a web-app repót és onnan indít Merge
request-et. Kissebb fejlesztésnél, hibajavításnál a master-ba vagy
hosszabb, feature fejlesztési folyamat esetén egy feature branch-ba.

Ákos