[Devel] lepkés adatok griden

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Thu Jan 10 22:28:11 CET 2019

Szia Ákos,

2 dolog volt még:

1)

a shared utm-es grid rétegek nem wgs84-ben voltak, ami miatt egy újabb
röptében transzformálást elkerülendő átírtam a trigger függvényt, hogy a
grid táblába beszúráskor csinálja meg a transzformációt.

Ezzel párhuzamosan újra generáltam a grid geometriákat. Így már meg is
jelennek a térképen.

A grid geometriák előállítása elég lassú. Ez nagy adatmennyiség
beszúrásakor nagyon lelassítja a folyamatot. Ezen még biztos lehet
optimalizálni, de az is biztos, hogy érdemes meggondolni, hogy hányféle
gridre szeretnénk röptében megjeleníteni az adatainkat...

2)

Hiányzott az SQL Query-ből a %grid_geometry% AS obm_geometry ami alapján
be tudja helyettesíteni a kiválasztott polygon oszlop nevet.

További megjegyzésem a grid megjelenítéshez:

grid-ből original-ra váltáskor nem veszi le grid réteget, ill nem jól
jelöli a réteg állapotokat. Amikor pedig a felhasználó elkezdi
állítgatni a réteg láthatóságokat, akkor hamar rózsaszín négyzetekre
lehet futni.

Ezen még a jövőben kell csiszolni, mert nem az igazi... de azért
nagyjából működik...