[Devel] OpenBioMaps in Docker

Gáspár Ákos gasparakos at hnp.hu
Thu Feb 14 17:21:13 CET 2019

Szia Gábor!

Köszi, de mi csak kotyvasztunk az alapanyagból! És közel sincs kész!

A 'sudo dockerd' helyett inkább javasolnám a felhasználói fiókodat
felvenni a docker csoportba. Parancssorból is lehet de most hirtelen nem
tudnám megmondani hogy hogyan, majd megkeressük és a tutoriálba persze
azt írjuk be. (most jut eszembe a docker.com-on biztos fent van
valahol). Egyébként /etc/group file szerkesztése.

A network create tényleg kimaradt.

Ákos