[Devel] Offline csempék QGIS-ből OBM mobilapphoz

ferenca at bnpi.hu ferenca at bnpi.hu
Thu Dec 19 09:21:27 CET 2019

Szia Miki!

Én alapvetően arra gondoltam, hogy ahogyan a szerverről leszed a program egy
zip fájlba tömörített állományt, úgy a felhasználó számára is lehetne
lehetőséget biztosítani arra, hogy a telefonjára feltöltsön egy ilyen
állományt, mondjuk egy specifikált mappába, és onnan is vehetné az app. Vagy
ez nem ennyire egyszerű?

Attila

Ferenc Attila
természetvédelmi területfelügyelő