[Devel] upload session, bugreport

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Sat Aug 31 22:37:52 CEST 2019

Sziasztok,

sok év után végre megoldottam a feltöltő lapon a session lejárásának a
problémáját. Tulajdonképpen elég egyszerű volt, nem is értem, hogy miért
nem sikerült korábban felfognom, hogy mi a probléma ezzel. A lényeg,
hogy most már  magára hagyott feltöltés nem veszti el maga alól a session-t.

A másik dolog, hogy bevezettem a hibabejelentő felületet. Egyelőre csak
a feltöltő felületen lehet elérni, de rövidesen kiteszem minden egyéb
lapra is.

A beküldött hibák gitlab issue-ként lesznek elérhetőek a Service Desk
felületen a gitlabon. Az issue változások és commentek automatikusan
levélként mennek vissza a felhasználónak.

Ahhoz, hogy ez működjön, a szerveren definiálni kell a
AUTO_BUGREPORT_ADDRESS állandót a system_vars.php.inc fájlban:

define('AUTO_BUGREPORT_ADDRESS','incoming+openbiomaps-web-app-10223587-issue- at incoming.gitlab.com');